Towarzystwo Internistów Polskich
Uchwała nr 2/2008
w sprawie zasad rozliczeń finansowych pomiędzy Oddziałami TIP a Zarządem Głównym
podjęta w dn. 3 czerwca 2008 r. na posiedzeniu nr 253
W rozliczeniach finansowych pomiędzy Oddziałami TIP a Zarządem Głównym przyjmuje się następujące zasady:
- W ramach prowadzonej gospodarki finansowej Oddziały sporządzają raporty kasowe, które wraz z wyciągiem bankowym i fakturami przekazują do Zarządu Głównego nie później niż do 15 dnia miesiąca po kwartale (kwartalnie).
- Od 1 stycznia 2009 r. członkowie TIP wpłacają składki członkowskie na rachunek bankowy Zarządu Głównego. Termin zapłaty składki za dany rok kalendarzowy upływa z dniem 31 marca (nie dotyczy to osób chcących po raz pierwszy uzyskać członkostwo w TIP).
- Zarząd Główny przekazuje 50% wysokości wpłaconych składek na rachunki bankowe właściwych Oddziałów TIP.
- Członkom Zarządu Głównego, Głównej Komisji Rewizyjnej, Zarządów Oddziałów, Komisji TIP uczestniczących w posiedzeniach Zarządu Głównego lub Zarządów Oddziałów, albo w innych spotkaniach za decyzją Prezesa ZG TIP, przysługuje zwrot kosztów podróży na podstawie przedstawionych dokumentów podróży lub informacji dotyczących podróży zawartych w delegacji:
a) za przejazd pociągiem (dowolnej klasy) lub autobusem; konieczne udokumentowanie – bilet (z miejscówką)
b) za przejazd samochodem prywatnym – zryczałtowany zwrot wydatków w wysokości stawki za każdy przejechany kilometr określanej przez właściwego ministra; konieczne udokumentowanie – oświadczenie wraz z wyliczeniem kosztów według określonej stawki
c) za przelot samolotem – zwrot kosztów w uzasadnionych przypadkach oraz w każdym przypadku, gdy koszt podróży tym środkiem jest równy bądź niższy niż koszt podróży samochodem; konieczne udokumentowanie – bilet imienny
d) pobyt w hotelu – faktura.
Uchwała wchodzi w życie z dniem jej podjęcia.
prof. dr hab. med. Jacek Musiał | dr med. Piotr Gajewski | |
Prezes ZG TIP | Sekretarz ZG TIP |